B 262 - bilag 1
|
Henvendelse af 6/4-21 fra Dansk Erhverv om forslagets konsekvenser for mindre samfund og små byer
|
B 262 - bilag 2
|
Henvendelse af 6/4-21 fra GRAKOM om at der ingen væsentlige miljøeffekter af en reklamer "Ja-tak"-ordning
|
B 262 - bilag 3
|
Henvendelse af 6/4-21 fra Danske Medier om at forslaget vil medfører en række alvorlige og negative konsekvenser for det lokale demokrati og erhvervsliv rundt om i landet
|
B 262 - bilag 4
|
Henvendelse af 6/4-21 fra Brancheforeningen af Danske Distributører om bemærkninger til beslutningsforslaget
|
B 262 - bilag 5
|
Henvendelse af 12/4-21 fra Landdistrikternes Fællesråd om bemærkninger til forslaget
|
B 262 - bilag 6
|
Henvendelse af 26/4-21 fra Dansk Affaldsforening (DAF) om at ordningen bør målrettes reklamer
|
B 262 - bilag 7
|
Henvendelse af 21/4-21 fra Reklamer Ja Tak, København S
|
B 262 - bilag 8
|
Henvendelse af 7/5-21 fra Indeks Retail
|
B 262 - bilag 9
|
Henvendelse af 10/5-21 fra Dansk Erhverv om kommentar til henvendelse fra Dansk Affaldsforening af 26/4-21
|
B 262 - bilag 10
|
Henvendelse af 10/5-21 fra De grønne organisationer om at de støtter forslaget
|
B 262 - bilag 11
|
Henvendelse af 10/5-21 fra Dansk Erhverv om KPMG´s kortlægning af det danske reklamemarked med fokus på online reklame for Konkurrence-og Forbrugerstyrelsen
|
B 262 - bilag 12
|
Henvendelse af 10/5-21 fra GRAKOM
|
B 262 - bilag 13
|
Henvendelse af 13/5-21 fra GRAKOM vedr. kommentar til henvendelse af 10. maj 2021 fra De grønne organisationer
|
B 262 - bilag 14
|
Henvendelse af 18/6-21 fra HK Privat og Den grafiske gruppe i HK Privat
|