Udvalget for Forskning, Innovation og Videregående Uddannelser (FIV) Alm. del

Samling: 2011-12

Spørgsmål 154

Vil ministeren redegøre for, hvor mange midler de enkelte fakulteter og institutter på de danske universiteter bruger på reklame og markedsføring, herunder hvor stor en andel af det enkelte fakultets eller instituts samlede midler, der bruges på reklame og markedsføring? Jf. artiklen "Overlevelsesguide: Luk øjnene, stop fingrene i ørene og skrig", bragt i Politiken d. 17. maj 2012.
Dato: 29-05-2012
Status: Endeligt besvaret
Dokumentdato: 05-10-2012
Modtaget: 05-10-2012
Omdelt: 08-10-2012

FIV alm. del - svar på spm. 154, fra ministeren for forskning, innovation og videregående uddannelser

Svar på spm. 154 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 05-10-2012
Modtaget: 05-10-2012
Omdelt: 08-10-2012

FIV alm. del - svar på spm. 152, fra ministeren for forskning, innovation og videregående uddannelser

Svar på spm. 152 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 26-06-2012
Modtaget: 26-06-2012
Omdelt: 27-06-2012

FIV alm. del - foreløbigt svar på spm. 154, fra ministeren for forskning, innovation og videregående uddannelser

[Captia] Foreløbigt svar på spm 154 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 29-05-2012
Modtaget: 29-05-2012
Omdelt: 29-05-2012

Spm. om, hvor mange midler de enkelte fakulteter og institutter på de danske universiteter bruger på reklame og markedsføring, til ministeren for forskning, innovation og videregående uddannelser

Spørgsmål 154 på FIV alm. del (pdf-version)
Html-version