Kommunaludvalget (KOU) Alm. del

Samling: 2012-13

Spørgsmål 120

Regeringen, KL og Danske regioner blev i forbindelse med kommuneaftalen for 2013 enige om at analysere mulighederne for en mere effektiv servicering af borgere, der henvender sig til det offentlige på telefon og mail, f.eks. ved ”at etablere et fællesoffentligt call center”, som det fremgår af Aftale om kommunernes økonomi for 2013, bilag 2. Vil ministeren sikre, at der bliver inddraget alternative løsninger, inden der træffes beslutning om eventuel centralisering f.eks. ved at styrke ”Min side” på borger.dk, som flere borgerservicechefer peger på som den mest fremtidssikrede løsning?
Dato: 31-05-2013
Status: Endeligt besvaret
Emne: digitalisering

Endeligt svar

Dokumentdato: 21-06-2013
Modtaget: 21-06-2013
Omdelt: 21-06-2013

KOU alm. del - svar på spm. 120 om ministeren vil sikre, at der bliver inddraget alternative løsninger, inden der træffes beslutning om eventuel centralisering, fra finansministeren

Fremsendelsesbrev - spm. 120 - 180613 (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 31-05-2013
Modtaget: 31-05-2013
Omdelt: 31-05-2013

Spm. om ministeren vil sikre, at der bliver inddraget alternative løsninger, inden der træffes beslutning om eventuel centralisering, til finansministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version