Transport-, Bygnings- og Boligudvalget (TRU) Alm. del

Samling: 2018-19 (1. samling)

Spørgsmål 253

Vil ministeren på baggrund af sit svar på TRU alm. del spm. 73 uddybe følgende: • om det er korrekt, at ændring af billetter til invalidebiler, som har brug for parkering tæt ved en elevator på færgen, skal ske telefonisk og ikke kan gøres på Bornholmslinjens hjemmeside? • om der må opkræves et gebyr for ændring af billetter til invalidebiler, når det ikke kan gøres på Bornholmslinjens hjemmeside? • invalidebiler skal møde 30 min. før færgeafgang. Er der i kontrakten med Molslinjen fastsat retningslinjer for, hvor langt væk invalidebiler bør holde på toiletfaciliteter på havnen, når de venter på færgen? • er det en del af kontrakten med Molslinjen, hvordan der sikres uddannelse af kundeservicepersonale ved eksempelvis telefoniske henvendelser, så passagerer modtager korrekt informationer, eksempelvis om reglerne for handicap- og pensionistbilletter?
Dato: 20-12-2018
Status: Endeligt besvaret
Emne: færgefart
Dokumentdato: 18-01-2019
Modtaget: 18-01-2019
Omdelt: 18-01-2019

TRU alm. del - svar på spm. 253 om invalidebiler på Bornholmslinjen, fra transport-, bygnings- og boligministeren

Svar på TRU spm 253 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 17-01-2019
Modtaget: 17-01-2019
Omdelt: 17-01-2019

TRU alm. del - foreløbigt svar på spm. 253 om invalidebiler på Bornholmslinjen, fra transport-, bygnings- og boligministeren

Foreløbigt svar på TRU spm. 253 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 20-12-2018
Modtaget: 20-12-2018
Omdelt: 20-12-2018

Spm. om invalidebiler på Bornholmslinjen, til transport-, bygnings- og boligministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version