Trafikudvalget (TRU) Alm. del

Samling: 2010-11 (1. samling)

Spørgsmål 344

Har DSB et servicemål for de henvendelser, brugerne retter til de lokale kontaktpersoner på e-mail og modtager ministeren en rapport om evt. forslag eller klager fra brugerne fra DSB? Baggrunden for spørgsmålet er, at spørgeren er bekendt med en bruger fra Middelfart, der har kontaktet den af DSB ophængte e-mailadresse med en forespørgsel om den nye kørerplan, men efter 14 dage har vedkommende endnu ikke modtaget svar. Om det skyldes, at DSB ikke tager henvendelserne seriøst, eller at de måske har udskiftet e-mailadresse på kontaktperson, vides ikke, men brugerne føler sig dårligt behandlet og spørger også, om evt. forslag og klager, de måtte fremkomme med, også forelægges Transportministeriet eller kun bruges internt i DSB.
Dato: 17-12-2010
Status: Endeligt besvaret
Dokumentdato: 25-01-2011
Modtaget: 25-01-2011
Omdelt: 26-01-2011

TRU alm. del - svar på spm. 344, fra transportministeren

TRU 344 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 22-12-2010
Modtaget: 22-12-2010
Omdelt: 22-12-2010

TRU alm. del - foreløbigt svar på spm. 344, fra transportministeren

TRU 344 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 17-12-2010
Modtaget: 17-12-2010
Omdelt: 17-12-2010

Spm. om ministeren modtager en rapport om evt. forslag eller klager fra brugerne fra DSB, til transportministeren

Spørgsmål 344 på TRU alm. del (pdf-version)
Html-version