L 62 - bilag 1
|
Høringssvar og høringsnotat fra transportministeren
|
L 62 - bilag 2
|
Udkast til tidsplan for udvalgets behandling af lovforslaget
|
L 62 - bilag 3
|
Tidsplan for udvalgets behandling af lovforslaget
|
L 62 - bilag 4
|
Henvendelse af 23/11-21 vedrørende 11 kg's reglen, fra Leif Tullberg
|
L 62 - bilag 5
|
Henvendelse af 29/11-21 vedrørende bemærkninger til lovforslaget, fra Foreningen Rejsearbejdere.dk
|
L 62 - bilag 6
|
Henvendelse af 3/12-21 vedrørende 11 kg reglen, fra Kristelig Fagbevægelse
|
L 62 - bilag 7
|
Henvendelse af 8/12-21 vedrørende 11 kg's reglen, fra Leif Tullberg
|
L 62 - bilag 8
|
Orientering om samspillet mellem vejpakkens regler om udstationering af fører og de nationale krav om minimumstimesats ved udførelse af visse former for vejtransport, fra transportministeren
|
L 62 - bilag 9
|
Henvendelse af 9/12-21 vedrørende 11 kg reglen, fra Leif Tullberg
|
L 62 - bilag 10
|
Ændringsforslag fra transportministeren
|
L 62 - bilag 11
|
Udkast til betænkning
|
L 62 - bilag 12
|
Internt dokument
|
L 62 - bilag 13
|
2. udkast til betænkning
|
L 62 - bilag 14
|
Henvendelse af 13/12-21 vedrørende 11 kg's reglen, fra Leif Tullberg
|
L 62 - bilag 15
|
3. udkast til betænkning
|
L 62 - bilag 16
|
Orientering om høring af ændring af udkast til bekendtgørelse om køre- og hviletidsbestemmelserne i vejtransport og bekendtgørelse om vilkår for udførsel af cabotagekørsel,
vejdelen af kombineret transport og ikke-bilaterale internationale transporter, fra transportministeren
|
L 62 - bilag 17
|
Henvendelse af 20/12-21 vedrørende 11 kg's reglen, fra Leif Tullberg
|
L 62 - bilag 18
|
Henvendelse af 7/1-22 vedrørende kontroller i virksomheder. fra Leif Tullberg
|
L 62 - bilag 19
|
Henvendelse af 12/1-22 vedrørende kontrolordning om adgang til virksomheders forretningslokaler m.v. uden retskendelse, fra DTL-Danske Vognmænd m.fl.
|
L 62 - bilag 20
|
4. udkast til betænkning
|
L 62 - bilag 21
|
Tilkendegivelse til udvalgets betænkning, fra transportministeren
|
L 62 - bilag 22
|
Betænkning afgivet 18/1-22
|