Uddannelses- og Forskningsudvalget (UFU) Alm. del

Samling: 2019-20

Spørgsmål 191

Vil ministeren oplyse, hvor mange midler der præcist anvendes på reklamer udover biografreklamer og busreklamer i sektoren i dag, idet der henvises til artiklen ”Ane Halsboe: Vi sparer på reklamer, ikke på uddannelse”, bragt på Altinget.dk den 27. august 2020? Spørgsmålet stilles som opfølgning på samråd den 29. september 2020, jf. samrådsspørgsmål D.
Dato: 02-10-2020
Status: Endeligt besvaret
Emne: universiteter

Endeligt svar

Dokumentdato: 20-10-2020
Modtaget: 20-10-2020
Omdelt: 20-10-2020

UFU alm. del - svar på spm. 191 om, hvor mange midler der præcist anvendes på reklamer udover biografreklamer og busreklamer i sektoren i dag, fra uddannelses- og forskningsministeren

UFU alm. del - svar på spm. 191 (pdf-version)
Html-version
UFU alm. del - svar på spm. 154 - markedsføringsudgifter (pdf-version)
Html-version
BUU alm. del - svar på spm. 400 (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 02-10-2020
Modtaget: 02-10-2020
Omdelt: 02-10-2020

Spm. om, hvor mange midler der præcist anvendes på reklamer udover biografreklamer og busreklamer i sektoren i dag, til uddannelses- og forskningsministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version