Uddannelses- og Forskningsudvalget (UFU) Alm. del

Samling: 2019-20

Spørgsmål 196

Vil ministeren definere, hvad ministeren forstår ved markedsføring, og vil ministeren herunder oplyse, hvorvidt eksempelvis pjecer og foldere, der oplyser om uddannelserne, vil være typer af markedsføring, som ministeren finder overflødig? Spørgsmålet stilles som opfølgning på samråd den 29. september 2020, jf. samrådsspørgsmål D.
Dato: 02-10-2020
Status: Endeligt besvaret
Emne: universiteter

Endeligt svar

Dokumentdato: 20-10-2020
Modtaget: 20-10-2020
Omdelt: 20-10-2020

UFU alm. del - svar på spm. 196 om, hvad ministeren forstår ved markedsføring, fra uddannelses- og forskningsministeren

UFU alm. del - svar på spm. 196 (pdf-version)
Html-version
UFU alm. del - svar på spm. 154 - markedsføringsudgifter (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 02-10-2020
Modtaget: 02-10-2020
Omdelt: 02-10-2020

Spm. om, hvad ministeren forstår ved markedsføring, til uddannelses- og forskningsministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version