Udlændinge-, Integrations- og Boligudvalget (UUI) Alm. del

Samling: 2015-16

Spørgsmål 52

Ministeren forklarede på samrådet i Udlændinge-, Integrations- og Boligudvalget den 20. oktober 2015 om regeringens flygtningeannoncekampagne, at hun politisk alene godkendte det konkrete indhold i annoncerne, at annoncerne skulle trykkes i libanesiske aviser, samt at der skulle bruges penge på avis-annoncering og annoncering på Social Medier. Ministeren bedes forklare, hvilke kriterier embedsmændene efterfølgende skulle lægge til grund for det videre arbejde, og var disse kriterier ikke fastlagt politisk, når nu der ikke var nogen ministergodkendelse af de aviser, der for danske skatteborgere bragte annoncerne i Libanon,?
Dato: 22-10-2015
Status: Endeligt besvaret
Emne: flygtninge og asylansøgere
Dokumentdato: 18-11-2015
Modtaget: 18-11-2015
Omdelt: 18-11-2015

UUI alm. del - svar på spm. 52 om, hvilke kriterier embedsmændene efterfølgende skulle lægge til grund for det videre arbejde ifm. regeringens flygtningeannoncekampagne, fra udlændinge-, integrations- og boligministeren

UUI alm. del - svar på spm. 52 (pdf-version)
Html-version
UUI alm. del - svar på spm. 50 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 22-10-2015
Modtaget: 22-10-2015
Omdelt: 22-10-2015

Spm. om, hvilke kriterier embedsmændene efterfølgende skulle lægge til grund for det videre arbejde ifm. regeringens flygtningeannoncekampagne, til udlændinge-, integrations- og boligministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version