Børne- og Undervisningsudvalget (BUU) Alm. del

Samling: 2015-16

Spørgsmål 5

Vil ministeren oplyse, hvor mange ressourcer de gymnasiale uddannelsesinstitutioner generelt bruger på at markedsføre sig selv, samt hvor meget Mercantec har anvendt på at promovere og afholde arrangementet for kommende studerende jf. reklame i Viborg Nyt, side 25, den 23. september 2015?
Dato: 15-10-2015
Status: Endeligt besvaret
Emne: erhvervsuddannelser
Dokumentdato: 12-11-2015
Modtaget: 12-11-2015
Omdelt: 13-11-2015

BUU alm. del - svar på spm. 5 om, hvor mange ressourcer de gymnasiale uddannelsesinstitutioner generelt bruger på at markedsføre sig selv, fra ministeren for børn, undervisning og ligestilling

Svar på spm. 5 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 15-10-2015
Modtaget: 15-10-2015
Omdelt: 15-10-2015

Spm. om, hvor mange ressourcer de gymnasiale uddannelsesinstitutioner generelt bruger på at markedsføre sig selv, til ministeren for børn, undervisning og ligestilling

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version