Børne- og Undervisningsudvalget (BUU) Alm. del

Samling: 2015-16

Spørgsmål 4

Mener ministeren, at det er hensigtsmæssigt, at uddannelsesinstitutioner markedsfører sig selv ved blandt andet annoncer og øvrige PR-tiltag for at øge kendskabet til den pågældende institution og tiltrække studerende, som det eksempelvis fremgår af annoncen fra uddannelsesinstitutionen Mercantec jf. reklame i Viborg Nyt, side 25, den 23. september 2015?
Dato: 15-10-2015
Status: Endeligt besvaret
Emne: erhvervsuddannelser
Dokumentdato: 12-11-2015
Modtaget: 12-11-2015
Omdelt: 13-11-2015

BUU alm. del - svar på spm. 4 om ministeren mener, at det er hensigtsmæssigt, at uddannelsesinstitutioner markedsfører sig selv ved blandt andet annoncer og øvrige PR-tiltag for at øge kendskabet til den pågældende institution og tiltrække studerende, fra ministeren for børn, undervisning og ligestilling

Svar på spm. 4 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 15-10-2015
Modtaget: 15-10-2015
Omdelt: 15-10-2015

Spm. om ministeren mener, at det er hensigtsmæssigt, at uddannelsesinstitutioner markedsfører sig selv ved blandt andet annoncer og øvrige PR-tiltag for at øge kendskabet til den pågældende institution og tiltrække studerende, til ministeren for børn, undervisning og ligestilling

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version