Erhvervs-, Vækst- og Eksportudvalget (ERU) Alm. del

Samling: 2013-14

Spørgsmål 201

I regeringens Vækstplan for vand, bio & miljøløsninger fra marts 2013 fremgår det, at regeringen fortsat vil støtte op om den offentlig-private markedsføringsindsats på det grønne område, f.eks. ved at anvende State of Green brandet ved relevante ministerbesøg, eksportfremstød og lignende i udlandet samt aktivt gøre brug af det nye House of Green i forbindelse med officielle besøg. Ministeren bedes redegøre for, hvilke konkrete initiativer regeringen har taget for at støtte op om den offentlig-private markedsføringsindsats, hvilken konkret effekt den foreløbige indsats har haft, hvordan det finansieres, samt hvornår regeringen forventer at have gennemført indsatsen endeligt.
Dato: 11-02-2014
Status: Endeligt besvaret
Emne: vækst og konkurrenceevne

Endeligt svar

Dokumentdato: 11-03-2014
Modtaget: 11-03-2014
Omdelt: 11-03-2014

ERU alm. del - svar på spm. 201 om, hvilke konkrete initiativer regeringen har taget for at støtte op om den offentlig-private markedsføringsindsats, hvilken konkret effekt den foreløbige indsats har haft, hvordan det finansieres, samt hvornår regeringen forventer at have gennemført indsatsen endeligt, fra erhvervs- og vækstministeren

ERU - Spm. 201 alm. del - Svar (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 11-02-2014
Modtaget: 11-02-2014
Omdelt: 11-02-2014

Spm. om, hvilke konkrete initiativer regeringen har taget for at støtte op om den offentlig-private markedsføringsindsats, hvilken konkret effekt den foreløbige indsats har haft, hvordan det finansieres, samt hvornår regeringen forventer at have gennemført indsatsen endeligt, til erhvervs- og vækstministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version