Erhvervs-, Vækst- og Eksportudvalget (ERU) Alm. del

Samling: 2013-14

Spørgsmål 202

I regeringens Vækstplan for vand, bio & miljøløsninger fra marts 2013 fremgår det, at regeringen gennem State of Green vil øge fokus på international kommunikation og markedsføring samt tiltrækning og outreach. Ministeren bedes redegøre for, hvilke konkrete initiativer regeringen har taget for at øge fokus på international kommunikation og markedsføring samt tiltrækning og outreach gennem State of Green. Herunder bedes ministeren redegøre for regeringens specifikke mål med indsatsen.
Dato: 11-02-2014
Status: Endeligt besvaret
Emne: vækst og konkurrenceevne

Endeligt svar

Dokumentdato: 11-03-2014
Modtaget: 11-03-2014
Omdelt: 11-03-2014

ERU alm. del - svar på spm. 202 om, hvilke konkrete initiativer regeringen har taget for at øge fokus på international kommunikation og markedsføring samt tiltrækning og outreach gennem State of Green, fra erhvervs- og vækstministeren

ERU - Spm. 202 alm. del - Svar (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 11-02-2014
Modtaget: 11-02-2014
Omdelt: 11-02-2014

Spm. om, hvilke konkrete initiativer regeringen har taget for at øge fokus på international kommunikation og markedsføring samt tiltrækning og outreach gennem State of Green, til erhvervs- og vækstministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version