Kommunaludvalget (KOU) Alm. del

Samling: 2012-13

Spørgsmål 123

Regeringen, KL og Danske regioner blev i forbindelse med kommuneaftalen for 2013 enige om at analysere mulighederne for en mere effektiv servicering af borgere, der henvender sig til det offentlige på telefon og mail, f.eks. ved ”at etablere et fællesoffentligt call center”, som det fremgår af Aftale om kommunernes økonomi for 2013, bilag 2. Er det ministerens hensigt, at der i forlængelse af denne centralisering også skal overføres egentlig sagsbehandling til det fælles offentlige kontaktcenter?
Dato: 31-05-2013
Status: Endeligt besvaret
Emne: digitalisering

Endeligt svar

Dokumentdato: 21-06-2013
Modtaget: 21-06-2013
Omdelt: 21-06-2013

KOU alm. del - svar på spm. 123 om der i forlængelse af denne centralisering også skal overføres egentlig sagsbehandling til det fælles offentlige kontaktcenter, fra finansministeren

Fremsendelsesbrev - spm. 123 - 180613 (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 31-05-2013
Modtaget: 31-05-2013
Omdelt: 31-05-2013

Spm. om der i forlængelse af denne centralisering også skal overføres egentlig sagsbehandling til det fælles offentlige kontaktcenter, til finansministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version