Udvalget for Forskning, Innovation og Videregående Uddannelser (FIV) Alm. del

Samling: 2011-12

Spørgsmål 156

Vil ministeren redegøre for udviklingen af universiteternes brug af midler på reklame og markedsføring fra 2008 – 2012? Jf. artiklen "Uddannelser bruger millioner på reklamer", bragt i Information den 17. maj 2010, der fortæller, at i 2008 brugte Århus Universitet mere end tre millioner kr. på markedsføring mens DTU brugte mere end seks millioner kr. på markedsføring.
Dato: 29-05-2012
Status: Endeligt besvaret

Endeligt svar

Dokumentdato: 05-10-2012
Modtaget: 05-10-2012
Omdelt: 08-10-2012

FIV alm. del - svar på spm. 156, fra ministeren for forskning, innovation og videregående uddannelser

Svar på FIV spm. 156 (pdf-version)
Html-version

Foreløbigt svar

Dokumentdato: 26-06-2012
Modtaget: 26-06-2012
Omdelt: 27-06-2012

FIV alm. del - foreløbigt svar på spm. 156, fra ministeren for forskning, innovation og videregående uddannelser

[Captia] Foreløbigt svar på spm 156 (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 29-05-2012
Modtaget: 29-05-2012
Omdelt: 29-05-2012

Spm. om udviklingen af universiteternes brug af midler på reklame og markedsføring fra 2008 – 2012, til ministeren for forskning, innovation og videregående uddannelser

Spørgsmål 156 på FIV alm. del (pdf-version)
Html-version