§ 20-spørgsmål S 402 Om dårlige matematikresultater blandt piger.

Til: Børne- og undervisningsminister Mattias Tesfaye (S)
Dato: 10-12-2024
Samling: 2024-25
Status: Besvaret, endeligt

Om § 20-spørgsmålet

Sagsgang:
Anmeldelse 10-12-2024
Endelig besvarelse 13-12-2024
Spørgsmålets ordlyd:
Får de dårlige matematikresultater blandt piger i den nye TIMMS-undersøgelse ministeren til at genoverveje at implementere anbefalingerne fra ekspertgruppen om køns betydning for faglig udvikling, læring og trivsel, og hvilke andre tiltag planlægger ministeren i afkræftende fald at igangsætte for at adressere den bekymrende udvikling?
Skriftlig begrundelse:
Ingen.

Endeligt svar

Dokumentdato: 13-12-2024
Modtaget: 13-12-2024
Omdelt: 13-12-2024

Svar på spm. nr. S 402: Får de dårlige matematikresultater blandt piger i den nye TIMMS-undersøgelse ministeren til at genoverveje at implementere anbefalingerne fra ekspertgruppen om køns betydning for faglig udvikling, læring og trivsel, og hvilke andre tiltag planlægger ministeren i afkræftende fald at igangsætte for at adressere den bekymrende udvikling?

Svar på spm. nr. S 402. (pdf-version)
Html-version

§ 20-spørgsmål

Dokumentdato: 10-12-2024
Modtaget: 10-12-2024
Omdelt: 10-12-2024

Får de dårlige matematikresultater blandt piger i den nye TIMMS-undersøgelse ministeren til at genoverveje at implementere anbefalingerne fra ekspertgruppen om køns betydning for faglig udvikling, læring og trivsel, og hvilke andre tiltag planlægger ministeren i afkræftende fald at igangsætte for at adressere den bekymrende udvikling?

Får de dårlige matematikresultater blandt piger i den nye TIMMS-undersøgelse ministeren til at genoverveje at implementere anbefalingerne fra ekspertgruppen om køns betydning for faglig udvikling, læring og trivsel, og hvilke andre tiltag planlægger ministeren i afkræftende fald at igangsætte for at adressere den bekymrende udvikling? (pdf-version)
Html-version