Transportudvalget (TRU) Alm. del

Samling: 2014-15 (1. samling)

Spørgsmål 175

Hvilket resultat kommer man frem til i forhold til passagertal pr. dag ved stop i Laurbjerg, hvis man ikke beskærer befolkningsgrundlaget – idet man erkender, at Langå ligger mere end 4 km væk, uanset om man er i bil eller på cykel – og samtidig beregner passagermønstret på samme måde som angivet på stationsoptimeringsrapportens s. 72 (jf. bilag 207, TRU alm. del 2013-14), altså 15-20 % af alle indbyggere og arbejdspladser?
Dato: 05-12-2014
Status: Endeligt besvaret
Emne: kollektiv transport
Dokumentdato: 20-01-2015
Modtaget: 20-01-2015
Omdelt: 20-01-2015

Svar på TRU alm. del - spm. 175 om, hvilket resultat man kommer frem til i forhold til passagertal pr. dag ved stop i Laurbjerg, hvis man ikke beskærer befolkningsgrundlaget – idet man erkender, at Langå ligger mere end 4 km væk, uanset om man er i bil eller på cykel – og samtidig beregner passagermønstret på samme måde som angivet på stationsoptimeringsrapportens s. 72 (jf. bilag 207, TRU alm. del 2013-14), altså 15-20 % af alle indbyggere og arbejdspladser, fra transportministeren

TRU spm 175 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 19-12-2014
Modtaget: 19-12-2014
Omdelt: 19-12-2014

Foreløbigt svar på TRU alm. del - spm. 175 om, hvilket resultat man kommer frem til i forhold til passagertal pr. dag ved stop i Laurbjerg, hvis man ikke beskærer befolkningsgrundlaget – idet man erkender, at Langå ligger mere end 4 km væk, uanset om man er i bil eller på cykel – og samtidig beregner passagermønstret på samme måde som angivet på stationsoptimeringsrapportens s. 72 (jf. bilag 207, TRU alm. del 2013-14), altså 15-20 % af alle indbyggere og arbejdspladser, fra transportministeren

TRU175 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 05-12-2014
Modtaget: 05-12-2014
Omdelt: 05-12-2014

Spm. om, hvilket resultat man kommer frem til i forhold til passagertal pr. dag ved stop i Laurbjerg, hvis man ikke beskærer befolkningsgrundlaget – idet man erkender, at Langå ligger mere end 4 km væk, uanset om man er i bil eller på cykel – og samtidig beregner passagermønstret på samme måde som angivet på stationsoptimeringsrapportens s. 72 (jf. bilag 207, TRU alm. del 2013-14), altså 15-20 % af alle indbyggere og arbejdspladser, til transportministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version