Erhvervs-, Vækst- og Eksportudvalget (ERU) Alm. del

Samling: 2012-13

Spørgsmål 214

Under henvisning til ministerens svar på ERU alm. del - spørgsmål 165 bedes ministeren gøre rede for, hvilke målgrupper VisitDenmark har haft fokus på i den kategori, der omtales som ”Nye Vækstmarkeder”, hvor der er afsat 11,5 mio. kr. til markedsføring.
Dato: 18-02-2013
Status: Endeligt besvaret
Emne: turisme og oplevelsesøkonomi

Endeligt svar

Dokumentdato: 13-03-2013
Modtaget: 13-03-2013
Omdelt: 13-03-2013

ERu alm. del - svar på MFU spm. 214 om, hvilke målgrupper VisitDenmark har haft fokus på i den kategori, der omtales som ”Nye Vækstmarkeder”, hvor der er afsat 11,5 mio. kr. til markedsføring, fra erhvervs- og vækstministeren

Besvarelse af ERU alm. del - Spm. 214 (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 18-02-2013
Modtaget: 18-02-2013
Omdelt: 18-02-2013

MFU spm. om, hvilke målgrupper VisitDenmark har haft fokus på i den kategori, der omtales som ”Nye Vækstmarkeder”, hvor der er afsat 11,5 mio. kr. til markedsføring, til erhvervs- og vækstministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version