Erhvervs-, Vækst- og Eksportudvalget (ERU) Alm. del

Samling: 2012-13

Spørgsmål 213

Under henvisning til ministerens svar på ERU alm. del - spørgsmål 165 bedes ministeren gøre rede for, hvilke målgrupper VisitDenmark har haft fokus på i den kategori, der omtales som ”Tværnationale kampagner”, hvor der er afsat 83,3 mio. kr. til markedsføring.
Dato: 18-02-2013
Status: Endeligt besvaret
Emne: turisme og oplevelsesøkonomi

Endeligt svar

Dokumentdato: 13-03-2013
Modtaget: 13-03-2013
Omdelt: 13-03-2013

ERU alm. del - svar på MFU spm. 213 om, hvilke målgrupper VisitDenmark har haft fokus på i den kategori, der omtales som ”Tværnationale kampagner”, hvor der er afsat 83,3 mio. kr. til markedsføring, fra erhvervs- og vækstministeren

Oversendelsesbrev vedr. svar på ERU alm. del -Spm. 213-214 (pdf-version)
Html-version
Besvarelse af ERU alm. del - Spm. 213 (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 18-02-2013
Modtaget: 18-02-2013
Omdelt: 18-02-2013

MFU spm. om, hvilke målgrupper VisitDenmark har haft fokus på i den kategori, der omtales som ”Tværnationale kampagner”, hvor der er afsat 83,3 mio. kr. til markedsføring, til erhvervs- og vækstministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version