Transportudvalget (TRU) Alm. del

Samling: 2011-12

Spørgsmål 3

Vil ministeren udførligt redegøre for regularitet (rettidighed og pålidelighed) og kundetilfredshed for de forskellige togoperatører i Danmark (DSB, DSB S-tog, DSBFirst, Arriva, Metroen og de forskellige regional- og lokalbaner) med angivelse af definition af begreberne, forskelle i definitionerne af regularitet (rettidighed og pålidelighed) og evt. kundetilfredshed i de enkelte kontrakter samt udviklingen i regularitet (rettidighed og pålidelighed) og evt. kundetilfredshed for enkelte togoperatører?
Dato: 10-10-2011
Status: Endeligt besvaret

Endeligt svar

Dokumentdato: 02-02-2012
Modtaget: 02-02-2012
Omdelt: 02-02-2012

TRU alm. del - svar på spm. 3, fra transportministreren

Svar på TRU 3 (pdf-version)
Html-version
Trafikstyrelsen - notat vedr. trafikal kvalitet 20.1.2012 (pdf-version)
Html-version

Foreløbigt svar

Dokumentdato: 07-11-2011
Modtaget: 07-11-2011
Omdelt: 07-11-2011

TRU alm. del - foreløbigt svar på spm. 3, fra transportministeren

Foreløbigt svar på TRU 3 (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 10-10-2011
Modtaget: 10-10-2011
Omdelt: 10-10-2011

Spm. om regularitet (rettidighed og pålidelighed) og kundetilfredshed for de forskellige togoperatører i Danmark, til transportministeren

Spørgsmål 3 på TRU alm. del (pdf-version)
Html-version