Skatteudvalget (SAU) Alm. del

Samling: 2011-12

Spørgsmål 243

I forlængelse af ministerens svar af 13. januar 2012 på spørgsmål nr. S 1430 og S 1431, bedes ministeren besvare følgende spørgsmål: • Hvor mange oplever at vente mere end 10 min før deres telefonhenvendelse bliver besvaret af SKAT? • Hvor mange oplever at vente mere end 20 min før deres telefonhenvendelse bliver besvaret af SKAT? • Hvor mange oplever at vente mere end 30 min før deres telefonhenvendelse bliver besvaret af SKAT? • Ministeren skriver i svar på spørgsmål S 1430 ”derfor er der i SKATs Virksomhedsplan for 2012 sat fokus på telefonbetjeningen, hvor der bl.a. er behov for at reducere udsving i ventetiden.” Betyder det, at der er sat ekstra personale af til telefonbetjening i Virksomhedsplanen for 2012? Hvilke konkrete mål har SKAT sat sig i forbindelse med forbedring af telefonbetjeningen? • Mener ministeren, at det er god service at borgere og virksomheder oplever at vente mere en halv time på telefonbetjening i perioder med travlhed? Overvejer ministeriet at frigøre ekstra personale til telefonbetjening i perioder med mange opkald?
Dato: 18-01-2012
Status: Endeligt besvaret

Endeligt svar

Dokumentdato: 27-01-2012
Modtaget: 27-01-2012
Omdelt: 27-01-2012

SAU alm. del - svar på spm. 243, fra skatteministeren

Svar (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 18-01-2012
Modtaget: 18-01-2012
Omdelt: 18-01-2012

Spm. om svartider i SKAT's callcenter, til skatteministeren

Spørgsmål 243 på SAU alm. del (pdf-version)
Html-version