Udvalget for Forskning, Innovation og Videregående Uddannelser (FIV) Alm. del

Samling: 2011-12

Spørgsmål 175

Vil ministeren sende undersøgelser af samt redegøre for, hvilken effekt universiteternes reklame og markedsføring har på antal af ansøgere til universiteterne og de enkelte fag, herunder om reklamer og markedsføring menes at øge tilgangen til universiteterne generelt, eller i højere grad har effekt i forhold til hvilket fag, de kommende studerende søger ind på?
Dato: 10-06-2012
Status: Endeligt besvaret
Dokumentdato: 25-06-2012
Modtaget: 25-06-2012
Omdelt: 25-06-2012

FIV alm. del - svar på spm. 175, fra ministeren for forskning, innovation og videregående uddannelser

Svar på FIV spm 175 vedr effekten af universiteternes reklame og markedsføring [DOK2 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 10-06-2012
Modtaget: 10-06-2012
Omdelt: 10-06-2012

Spm. om, hvilken effekt universiteternes reklame og markedsføring har på antal af ansøgere til universiteterne og de enkelte fag, til ministeren for forskning, innovation og videregående uddannelser

Spørgsmål 175 på FIV alm. del (pdf-version)
Html-version