Udvalget for Forskning, Innovation og Videregående Uddannelser (FIV) Alm. del

Samling: 2011-12

Spørgsmål 152

Vil ministeren redegøre for, hvor mange midler de danske universiteter samlet set bruger på reklame og markedsføring, herunder hvor stor en andel af deres samlede midler, der bruges på reklame og markedsføring? Jf. artiklen "Overlevelsesguide: Luk øjnene, stop fingrene i ørene og skrig, bragt i Politiken den 17. maj 2012.
Dato: 29-05-2012
Status: Foreløbigt besvaret
Dokumentdato: 26-06-2012
Modtaget: 26-06-2012
Omdelt: 27-06-2012

FIV alm. del - foreløbigt svar på spm. 152, fra ministeren for forskning, innovation og videregående uddannelser

[Captia] Foreløbigt svar på spm 152 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 29-05-2012
Modtaget: 29-05-2012
Omdelt: 29-05-2012

Spm. om, hvor mange midler de danske universiteter samlet set bruger på reklame og markedsføring, til ministeren for forskning, innovation og videregående uddannelser

Spørgsmål 152 på FIV alm. del (pdf-version)
Html-version