Trafikudvalget (TRU) Alm. del

Samling: 2008-09

Spørgsmål 1025

Kan ministeren i forlængelse af svar på § 20 spm. nr. S 2259 og S 2260 gøre nærmere rede for, hvorfor der tilsyneladende er flere ulemper end fordele forbundet med at genåbne stationerne i Herlufmagle, Næstved Syd, Lov, Klarskov samt Nykøbing F Nord - stationer, hvor der ifølge Trafikstyrelsens Stationsstrukturen i Danmark (2008), er et skønnet passagerunderlag på ca. 1.200 daglige passagerer, og hvor en genåbning af de pågældende stationer - koordineret med den igangværende sporombygning - ikke alene vil give betydelige effektivitetsfordele, men også lavere anlægsomkostninger, jf. svar på TRU alm. del - spm. 582?
Dato: 12-06-2009
Status: Endeligt besvaret

Endeligt svar

Dokumentdato: 23-06-2009
Modtaget: 23-06-2009
Omdelt: 23-06-2009

TRU alm. del - svar på spm. 1025, fra transportministeren

TRU 1025 (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 12-06-2009
Modtaget: 12-06-2009
Omdelt: 12-06-2009

Spm. om, hvorfor der tilsyneladende er flere ulemper end fordele forbundet med at genåbne stationerne i Herlufmagle, Næstved Syd, Lov, Klarskov samt Nykøbing F Nord - stationer, til transportministeren

Spm. om, hvorfor der tilsyneladende er flere ulemper end fordele forbundet med at genåbne stationerne i Herlufmagle, Næstved Syd, Lov, Klarskov samt Nykøbing F Nord - stationer, til transportministeren (pdf-version)
Html-version