Transportudvalget (TRU) Alm. del

Samling: 2023-24

Spørgsmål 387

Vil ministeren redegøre for årsagen til, at myndigheder i forbindelse med miljøgodkendelse af havneoperatorer er begyndt at medregne skibsstøj, herunder hvordan det forventes, at havnene – der er underlagt modtagepligt – skal kunne kontrollere de skibes skibsstøj, som anløber havneterminalerne?
Dato: 08-07-2024
Status: Endeligt besvaret
Emne: havne
Dokumentdato: 27-08-2024
Modtaget: 27-08-2024
Omdelt: 27-08-2024

TRU alm. del - svar på spm. 387 om ministeren vil redegøre for årsagen til, at myndigheder i forbindelse med miljøgodkendelse af havneoperatorer er begyndt at medregne skibsstøj, herunder hvordan det forventes, at havnene – der er underlagt modtagepligt – skal kunne kontrollere de skibes skibsstøj, som anløber havneterminalerne

Svar på TRU spm. 387 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 05-08-2024
Modtaget: 05-08-2024
Omdelt: 05-08-2024

TRU alm. del - foreløbigt svar på spm. 387 om ministeren vil redegøre for årsagen til, at myndigheder i forbindelse med miljøgodkendelse af havneoperatorer er begyndt at medregne skibsstøj, herunder hvordan det forventes, at havnene – der er underlagt modtagepligt – skal kunne kontrollere de skibes skibsstøj, som anløber havneterminalerne

Foreløbigt svar på TRU spm. 387 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 08-07-2024
Modtaget: 08-07-2024
Omdelt: 08-07-2024

Spm. om ministeren vil redegøre for årsagen til, at myndigheder i forbindelse med miljøgodkendelse af havneoperatorer er begyndt at medregne skibsstøj, herunder hvordan det forventes, at havnene – der er underlagt modtagepligt – skal kunne kontrollere de skibes skibsstøj, som anløber havneterminalerne

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version