Klima-, Energi- og Forsyningsudvalget (KEF) Alm. del

Samling: 2019-20

Spørgsmål 415

Hvad vil konsekvenserne og mindreprovenuet for staten være ved at lade henholdsvis eldrevne biler isoleret set og både eldrevne biler, pluginhybridbiler og brændselscelledrevne biler benytte broer og færger med henholdsvis 50 pct. og 100 pct. rabat i hvert af årene 2021, 2022, 2023, 2024 og 2025?
Dato: 07-07-2020
Status: Endeligt besvaret
Emne: alternative og vedvarende energikilder

Endeligt svar

Dokumentdato: 03-09-2020
Modtaget: 03-09-2020
Omdelt: 03-09-2020

KEF alm. del - svar på spm. 415 om konsekvenserne og mindreprovenuet for staten ved at lade hhv. eldrevne biler isoleret set og både eldrevne biler, pluginhybridbiler og brændselscelledrevne biler benytte broer og færger med rabat, fra transportministeren

Svar på KEF spm. 415 (pdf-version)
Html-version

Foreløbigt svar

Dokumentdato: 08-07-2020
Modtaget: 08-07-2020
Omdelt: 08-07-2020

KEF alm. del - foreløbigt svar på spm. 415 om konsekvenserne og mindreprovenuet for staten ved at lade hhv. eldrevne biler isoleret set og både eldrevne biler, pluginhybridbiler og brændselscelledrevne biler benytte broer og færger med rabat, fra skatteministeren

KEF alm. del - foreløbigt svar på spm. 415 (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 07-07-2020
Modtaget: 07-07-2020
Omdelt: 07-07-2020

Spm. om konsekvenserne og mindreprovenuet for staten ved at lade hhv. eldrevne biler isoleret set og både eldrevne biler, pluginhybridbiler og brændselscelledrevne biler benytte broer og færger med rabat, til transportministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version