Transport-, Bygnings- og Boligudvalget (TRU) Alm. del

Samling: 2017-18

Spørgsmål 462

Ministeren bedes redegøre for, hvorfor Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen i planen »Trafikplan for den statslige jernbane 2017-2032« lægger op til en rejsetid på 47 minutter mellem København og Næstved, når styrelsen i 2012 lagde op til en rejsetid på 37 minutter i 2022, og der i præsentationen af Ringsted-Femern banen i 2016 blev lagt op til en samlet rejsetid på 36 minutter efter 2021. Hvad agter ministeren at gøre for at opnå en samlet rejsetid på 36 minutter efter 2021?
Dato: 07-03-2018
Status: Endeligt besvaret
Emne: jernbaneinfrastruktur

Endeligt svar

Dokumentdato: 03-04-2018
Modtaget: 03-04-2018
Omdelt: 03-04-2018

TRU alm. del - svar på spm. 462 om, hvorfor Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen i planen »Trafikplan for den statslige jernbane 2017-2032« lægger op til en rejsetid på 47 minutter mellem København og Næstved, når styrelsen i 2012 lagde op til en rejsetid på 37 minutter i 2022, og der i præsentationen af Ringsted-Femern banen i 2016 blev lagt op til en samlet rejsetid på 36 minutter efter 2021, fra transport-, bygnings- og boligministeren

Svar på TRU spm 462 (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 07-03-2018
Modtaget: 07-03-2018
Omdelt: 07-03-2018

Spm. om, hvorfor Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen i planen »Trafikplan for den statslige jernbane 2017-2032« lægger op til en rejsetid på 47 minutter mellem København og Næstved, når styrelsen i 2012 lagde op til en rejsetid på 37 minutter i 2022, og der i præsentationen af Ringsted-Femern banen i 2016 blev lagt op til en samlet rejsetid på 36 minutter efter 2021, til transport-, bygnings- og boligministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version