Kommunaludvalget (KOU) Alm. del

Samling: 2014-15 (1. samling)

Spørgsmål 61

Vil ministeren redegøre for, hvilke regler der gælder for den offentlige sektor om at sende borgere en kvittering for modtagelse af deres digitale indberetninger, ansøgninger og lignende?
Dato: 26-01-2015
Status: Endeligt besvaret
Emne: digitalisering og velfærdsteknologi
Dokumentdato: 18-02-2015
Modtaget: 18-02-2015
Omdelt: 18-02-2015

KOU alm. del - svar på MFU spm. 61 om, hvilke regler der gælder for den offentlige sektor om at sende borgere en kvittering for modtagelse af deres digitale indberetninger, ansøgninger m.v., fra finansministeren

Svar på KOU-spørgsmål nr 61.doc (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 26-01-2015
Modtaget: 26-01-2015
Omdelt: 26-01-2015

MFU spm. om, hvilke regler der gælder for den offentlige sektor om at sende borgere en kvittering for modtagelse af deres digitale indberetninger, ansøgninger m.v., til finansministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version