Transportudvalget (TRU) Alm. del

Samling: 2013-14

Spørgsmål 982

Ministeren bedes redegøre for de konkrete beregninger, som ligger til grund for Trafikstyrelsens resultater for Laurbjerg, som fremgår af stationsoptimeringsrapportens s. 55. Hvordan er Trafikstyrelsen kommet frem til, at passagertallet pr. hverdag er 100, at tidsfordelen udgør 1.110 minutter pr. hverdag, at tidsulempen udgør 5.180 minutter pr. hverdag, og at nettotidsgevinsten udgør -4.07 minutter pr. hverdag? Hvad er årsagen til, at et standsningssted i Laurbjerg på rapportens s. 25 vurderes til at have en "positiv eller omtrent neutral nettotidsgevinst" og derefter på rapportens s. 56 en "stor negativ tidsgevinst"?
Dato: 01-09-2014
Status: Endeligt besvaret
Emne: kollektiv transport
Dokumentdato: 25-09-2014
Modtaget: 25-09-2014
Omdelt: 25-09-2014

TRU alm. del - svar på spm. 982 om en redegørelse for de konkrete beregninger, som ligger til grund for Trafikstyrelsens resultater for Laurbjerg, fra transportministeren

Svar på spm. 982 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 01-09-2014
Modtaget: 01-09-2014
Omdelt: 01-09-2014

Spm. om en redegørelse for de konkrete beregninger, som ligger til grund for Trafikstyrelsens resultater for Laurbjerg, til transportministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version