Transportudvalget (TRU) Alm. del

Samling: 2013-14

Spørgsmål 822

Ministeren bedes redegøre for de materielle konsekvenser på infrastrukturen, herunder slidtage på skinner og elektroniske forbindelser, når der bruges magnetskinnebremse, som det er tilfældet med IC4-togene, og om det ikke er bedre for skinnekvaliteten, når der ikke bruges magnetskinnebremse.
Dato: 23-06-2014
Status: Endeligt besvaret
Emne: DSB, kollektiv transport

Endeligt svar

Dokumentdato: 08-10-2014
Modtaget: 08-10-2014
Omdelt: 08-10-2014

Svar på TRU alm. del - spm. 822 om de materielle konsekvenser på infrastrukturen, herunder slidtage på skinner og elektroniske forbindelser, når der bruges magnetskinnebremse, fra transportministeren

TRU 822 (pdf-version)
Html-version

Foreløbigt svar

Dokumentdato: 18-07-2014
Modtaget: 18-07-2014
Omdelt: 18-07-2014

TRU alm. del - foreløbigt svar på spm. 822 om de materielle konsekvenser på infrastrukturen, herunder slidtage på skinner og elektroniske forbindelser, når der bruges magnetskinnebremse, fra transportministeren

Foreløbigt svar på TRU alm. del spm. 822 (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 23-06-2014
Modtaget: 23-06-2014
Omdelt: 23-06-2014

Spm. om de materielle konsekvenser på infrastrukturen, herunder slidtage på skinner og elektroniske forbindelser, når der bruges magnetskinnebremse, til transportministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version