Erhvervs-, Vækst- og Eksportudvalget (ERU) Alm. del

Samling: 2013-14

Spørgsmål 151

I regeringens Vækstplan for vand, bio & miljøløsninger fra marts 2013 fremgår det, at regeringen vil gennemføre en styrket global markedsføringsindsats af danske vandløsninger over for politiske og kommercielle beslutningstagere, offentlige myndigheder, medier og andre centrale aktører på udvalgte eksportmarkeder. Ministeren bedes redegøre for, hvor langt regeringen er med at gennemføre forslaget, hvordan det finansieres, hvilke konkrete mål regeringen har med markedsføringsindsatsen, samt hvornår regeringen forventer at have gennemført forslaget endeligt.
Dato: 11-02-2014
Status: Endeligt besvaret
Emne: vækst og konkurrenceevne

Endeligt svar

Dokumentdato: 11-03-2014
Modtaget: 11-03-2014
Omdelt: 11-03-2014

ERU alm. del - svar på spm. 151 om, i regeringens Vækstplan for vand, bio & miljøløsninger fra marts 2013 fremgår det, at regeringen vil gennemføre en styrket global markedsføringsindsats af danske vandløsninger over for politiske og kommercielle beslutningstagere, offentlige myndigheder, medier og andre centrale aktører på udvalgte eksportmarkeder. Ministeren bedes redegøre for, hvor langt regeringen er med at gennemføre forslaget, hvordan det finansieres, hvilke konkrete mål regeringen har med markedsføringsindsatsen, samt hvornår regeringen forventer at have gennemført forslaget endeligt, fra erhvervs- og vækstministeren

ERU - Spm. 151 alm. del - Svar (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 11-02-2014
Modtaget: 11-02-2014
Omdelt: 11-02-2014

Spm. om, i regeringens Vækstplan for vand, bio & miljøløsninger fra marts 2013 fremgår det, at regeringen vil gennemføre en styrket global markedsføringsindsats af danske vandløsninger over for politiske og kommercielle beslutningstagere, offentlige myndigheder, medier og andre centrale aktører på udvalgte eksportmarkeder. Ministeren bedes redegøre for, hvor langt regeringen er med at gennemføre forslaget, hvordan det finansieres, hvilke konkrete mål regeringen har med markedsføringsindsatsen, samt hvornår regeringen forventer at have gennemført forslaget endeligt, til erhvervs- og vækstministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version