§ 20-spørgsmål S 985 Om husstandsomdelte reklamer.

Til: Erhvervs- og vækstminister Ole Sohn (SF)
Dato: 24-11-2011
Samling: 2011-12
Status: Besvaret, endeligt

Om § 20-spørgsmålet

Sagsgang:
Anmeldelse 15-12-2011
Endelig besvarelse 21-12-2011
Spørgsmålets ordlyd:
Med henvisning til ministerens svar på S 754, er det da ministerens egen holdning, at husstandsomdelte »reklamer mest af alt er et irritationsmoment«, eller bygger ministerens svar på en analyse af kvantitative eller kvalitative data?
Skriftlig begrundelse:
Ingen

Endeligt svar

§ 20-spørgsmål

Dokumentdato: 24-11-2011
Modtaget: 24-11-2011
Omdelt: 24-11-2011

Med henvisning til ministerens svar på S 754, er det da ministerens egen holdning, at husstandsomdelte »reklamer mest af alt er et irritationsmoment«, eller bygger ministerens svar på en analyse af kvantitative eller kvalitative data?

Med henvisning til ministerens svar på S 754, er det da ministerens egen holdning, at husstandsomdelte »reklamer mest af alt er et irritationsmoment«, eller bygger ministerens svar på en analyse af kvantitative eller kvalitative data? (pdf-version)
Html-version