Erhvervs-, Vækst- og Eksportudvalget (ERU) Alm. del

Samling: 2011-12

Spørgsmål 214

Hvordan kan de af Forbrugerrådet udpegede repræsentanter i Ankenævnet på Energiområdet håndtere en klage - fremsendt efter dårlige oplevelser med "Tænk Strøm" - og hvordan sikres de andre aktører på el-markedet en korrekt klagebehandling, når deres "konkurrent", Forbrugerrådet, reelt sidder med i klagenævnet?
Dato: 25-05-2012
Status: Endeligt besvaret

Endeligt svar

Dokumentdato: 15-06-2012
Modtaget: 15-06-2012
Omdelt: 15-06-2012

ERU alm. del - svar på spm. 214, fra erhvervs- og vækstministeren

ERU - Spm 214 alm. del - Svar (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 25-05-2012
Modtaget: 25-05-2012
Omdelt: 25-05-2012

Spm. om, hvordan de af Forbrugerrådet udpegede repræsentanter i Ankenævnet på Energiområdet kan håndtere en klage - fremsendt efter dårlige oplevelser med "Tænk Strøm" - og hvordan sikres de andre aktører på el-markedet en korrekt klagebehandling, når deres "konkurrent", Forbrugerrådet, reelt sidder med i klagenævnet, til erhvervs- og vækstministeren

Spørgsmål 214 på ERU alm. del (pdf-version)
Html-version