Erhvervs-, Vækst- og Eksportudvalget (ERU) Alm. del

Samling: 2011-12

Spørgsmål 116

Ministeren bedes oplyse, om og i givet fald hvordan det har indgået i Erhvervsstyrelsens overvejelser, at flere service providere ikke i dag har abonnementsforhold, hvorfor der skal opbygges kundeservice og teknisk support fra bunden?
Dato: 01-03-2012
Status: Endeligt besvaret

Endeligt svar

Dokumentdato: 29-03-2012
Modtaget: 29-03-2012
Omdelt: 29-03-2012

ERU alm. del - Svar på spm. 116, fra erhvervs- og vækstministeren

ERU - Spm. 116 alm. del - Svar (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 01-03-2012
Modtaget: 01-03-2012
Omdelt: 01-03-2012

Spm. om hvordan det har indgået i Erhvervsstyrelsens overvejelser, at flere service providere ikke i dag har abonnementsforhold, til erhvervs- og vækstministeren

Spørgsmål 116 på ERU alm. del (pdf-version)
Html-version