Trafikudvalget (TRU) Alm. del

Samling: 2009-10

Spørgsmål 464

Hvorfor satses der ikke i højere grad på, at få flere end 1.500-2.000 af de bilister der kører på Køge Bugt-motorvejen til at stige om til toget og benytte P+R-anlæg ved Køge Nord station, for dermed at forøge passagerunderlaget såvel som rentabiliteten i P+R-anlægget, stationen og Nybygningsløsningen?
Dato: 07-12-2009
Status: Endeligt besvaret

Endeligt svar

Dokumentdato: 23-02-2010
Modtaget: 23-02-2010
Omdelt: 23-02-2010

TRU alm. del - svar på spm. 464, fra transportministeren

Spm 464-TRU alm del (pdf-version)
Html-version

Foreløbigt svar

Dokumentdato: 22-12-2009
Modtaget: 22-12-2009
Omdelt: 22-12-2009

TRU alm. del - foreløb. svar på spm. 464, fra transportministeren

TRU 464 - foreløbig besvarelse (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 07-12-2009
Modtaget: 07-12-2009
Omdelt: 07-12-2009

Spm. om, hvorfor der ikke i højere grad satses på, at få flere end 1.500-2.000 af de bilister der kører på Køge Bugt-motorvejen til at stige om til toget og benytte P+R-anlæg ved Køge Nord station, til transportministeren