Trafikudvalget (TRU) Alm. del

Samling: 2009-10

Spørgsmål 1168

Ministeren bedes redegøre for i hvilket omfang, baseret på kundeklager, der er sket en forringelse af den service, der hidtil er blevet ydet de rejsende ved køb af kort eller billetter på DSB-stationer efter at billetsalgene ikke mere betjenes af DSB-uddannet personale, men af omskolet kioskpersonale fra private virksomheder.
Dato: 12-05-2010
Status: Endeligt besvaret
Dokumentdato: 07-06-2010
Modtaget: 07-06-2010
Omdelt: 08-06-2010

TRU alm. del - svar på spm. 1168, fra transportministeren

Svar på TRU spørgsmål 1168 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 12-05-2010
Modtaget: 12-05-2010
Omdelt: 12-05-2010

Spm. om ministeren vil redegøre for i hvilket omfang, baseret på kundeklager, der er sket en forringelse af den service, der hidtil er blevet ydet de rejsende ved køb af kort eller billetter på DSB-stationer efter at billetsalgene ikke mere betjenes af DSB-uddannet personale, men af omskolet kioskpersonale fra private virksomheder, til transportministeren