Uddannelsesudvalget (UDU) Alm. del

Samling: 2008-09

Spørgsmål 216

I 2005 viste en undersøgelse jf. vedlagte Ritzau-telegram, at 55 pct. af folkeskolens specialundervisning foregik i klassernes almindelige dansk- og matematiktimer, hvorfor disse elever kom endnu længere bagud i fagene. a. Ministeren bedes regøre for, hvordan udviklingen er gået frem til i dag? b. Overvejer ministeren et lovpålæg, som ministeren tidligere har overvejet?
Dato: 01-04-2009
Status: Endeligt besvaret

Endeligt svar

Dokumentdato: 29-04-2009
Modtaget: 29-04-2009
Omdelt: 29-04-2009

UDU alm. del - svar på spm. 216, fra undervisningsministeren

UDU alm del spm 216 (endelig besvarelse)_1 (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 01-04-2009
Modtaget: 01-04-2009
Omdelt: 01-04-2009

Spm. om folkeskolens specialundervisning, til undervisningsministeren

Spm. om folkeskolens specialundervisning, til undervisningsministeren (pdf-version)
Html-version