Trafikudvalget (TRU) Alm. del

Samling: 2008-09

Spørgsmål 40

Ministeren bedes oplyse, hvor meget den storstilede mediekampagne for at øge rekrutteringen af lokomotivførere har kostet DSB samt oplyse, i hvilken udstrækning kampagnen har virket i form af flere ansøgere til lokoføreruddannelsen sammenlignet med de forrige års lave antal ansøgere.
Dato: 20-10-2008
Status: Endeligt besvaret

Endeligt svar

Dokumentdato: 20-11-2008
Modtaget: 20-11-2008
Omdelt: 20-11-2008

TRU alm. del - svar på spm. 40, fra transportministeren

TRU 40 (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 20-10-2008
Modtaget: 20-10-2008
Omdelt: 03-11-2008

Spm. om, hvor meget den storstilede mediekampagne for at øge rekrutteringen af lokomotivførere har kostet DSB, til transportministeren

Spm. om, hvor meget den storstilede mediekampagne for at øge rekrutteringen af lokomotivførere har kostet DSB, til transportministeren (pdf-version)
Html-version