L 159 - spørgsmål 1
|
Spm. om hvordan det samlede anlægsoverslag for Cityringen ville se ud i dag, hvis man lagde Danmarks Statistiks udarbejdede byggeomkostningsindeks frem til 3. kvartal 2006, til grund for fremskrivningerne, til transport- og energiministeren
|
L 159 - spørgsmål 2
|
Spm. om hvordan det samlede anlægsoverslag for Cityringen ville se ud, hvis der skulle tillægges en betaling for Claims på henholdsvis 1 mia., 1,5 mia. og 2 mia. kr., til transport- og energiministeren
|
L 159 - spørgsmål 3
|
Spm. om kommentar til henv. af 13/3-07 fra Bent Johannsen, Værløse og Sven Skovmand, Ørum Djurs, til transport- og energiministeren
|
L 159 - spørgsmål 4
|
Spm. om kommentar til henv. af 19/3-07 fra Svend Høime Hansen, Rødovre, til transport- og energiministeren
|
L 159 - spørgsmål 5
|
Spm. om at sikre, at fødelinierne fra anden kollektiv trafik til metro cityringen planlægges og optimeres mv., til transport- og energiministeren
|
L 159 - spørgsmål 6
|
Spm. om kommentar til henv. af 22/3-07 fra Dansk Ledningsejerforum, til transport- og energiministeren
|
L 159 - spørgsmål 7
|
Spm. om hvilke forsinkelser, ulemper og andre gener, metrobyggeriet vil få for den københavnske befolkning og byens gæster, til transport- og energiministeren
|
L 159 - spørgsmål 8
|
Spm. om alle stationer i Cityringen vil blive forsynet med elevatorer og rulletrapper direkte fra perron til gadeniveau, til transport- og energiministeren
|
L 159 - spørgsmål 9
|
Spm. om der på kommende stationer vil blive anlagt perroner, der er bredere, end perronerne på den nuværende metro, til transport- og energiministeren
|
L 159 - spørgsmål 10
|
Spm. om hvilke gader, pladser mv., der under byggeriet af Cityringen, der - helt eller delvis - vil blive lukket, til transport- og energiministeren
|
L 159 - spørgsmål 11
|
Spm. om den fremtidige trafikafvikling og tilgængelighed for beboerne, til transport- og energiministeren
|
L 159 - spørgsmål 12
|
Spm. om Beredskabsstyrelsen, brandvæsenet m.fl. er blevet inddraget i planlægningen af stationernes udformning, til transport- og energiministeren
|
L 159 - spørgsmål 13
|
Spm. om begrundelserne for den valgte linieføring af metro cityringen, til transport- og energiministeren
|
L 159 - spørgsmål 14
|
Spm. om passagerunderlaget i en kommende Cityring, til transport- og energiministeren
|
L 159 - spørgsmål 15
|
Spm. om udtalelser af bl.a. Wiens stadsingeniør , til transport- og energiministeren
|
L 159 - spørgsmål 16
|
Spm. om indfaldsveje, der bedst vil kunne forbindes med en kommende Cityring, til transport- og energiministeren
|
L 159 - spørgsmål 17
|
Spm. om en metrofinger fra Nørrebro Station mod Brønshøj-Husum og videre mod Gladsaxe, til transport- og energiministeren
|
L 159 - spørgsmål 18
|
Spm. om nemt at kunne parkere bilen og fortsætte i metroen, til transport- og energiministeren
|
L 159 - spørgsmål 19
|
Spm. om betydningen af færre biler og mindre trængsel og luftforurening i København, til transport- og energiministeren
|
L 159 - spørgsmål 20
|
Spm. om andre og samtidige tiltag, der vil kunne begrænse antallet af biler, til transport- og energiministeren
|
L 159 - spørgsmål 21
|
Spm. om det primært er busserne eller bilerne, der hindrer en bedre udnyttelse af gadearealerne, til transport- og energiministeren
|
L 159 - spørgsmål 22
|
Spm. om en optimal samfundsnytte af de investeringer, der vil skulle ske i Cityringen, til transport- og energiministeren
|
L 159 - spørgsmål 23
|
Spm. om metroen primært henter passagerer fra andre miljøvenlige transportmidler, til transport- og energiministeren
|
L 159 - spørgsmål 24
|
Spm. om udtalelser fra andre myndigheder og ekspertgrupper end Kulturarv-styrelsen i spørgsmålet om beskyttelse af bygninger m.v., til transport- og energiministeren
|
L 159 - spørgsmål 25
|
Spm. om der forekom sætningsskader og revner på ejendomme under anlægget af de første metroetaper, til transport- og energiministeren
|