Trafikudvalget (TRU) Alm. del

Samling: 2004-05 (2. samling)

Spørgsmål 87

Vil Ministeren forklare, hvilken reel praktisk betydning for trafikafviklingen i Model2d, en eventuel hastighedsbegrænsning på f.eks. 60 km/t. på forbindelsesrampen fra MR3 nord til Jyllingevej mod vest, medfører? Idet det bemærkes, at en dobbelt krum rampe naturligt nok medfører nedskiltning til en lavere hastighed, men at banerne kan udføres med rigelig bredde, side rabat etc. og dermed følgende gode sigtelængder og at der efterfølgende er tale om en sammenfletning med trafik fra Rødovre med samme hastighed (ca. 70 km/t.) samt at disse to trafikstrømme stort set ikke skal krydse eller flette, blot følges ad vestover, bedes ministeren oplyse, hvor ministeren ser problemet?
Dato: 12-04-2005
Status: Endeligt besvaret

Endeligt svar

Dokumentdato: 25-04-2005
Modtaget: 26-04-2005
Omdelt: 26-04-2005

TRU alm. del - svar på spm. 87, fra transport- og energiministeren

tru spg 87 (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 12-04-2005
Modtaget: 12-04-2005
Omdelt: 12-04-2005

Spm. om fletteanlæg i forbindelse med 1. etape af Frederikssundmotorvejen, til transport- og energiministeren