L 23 - spørgsmål 1
|
Spm. om henvendelsen af 29/10-24 fra KPMG Acor Tax
|
L 23 - spørgsmål 2
|
Spm. om baggrunden for skønnet over den beskedne C02-udledning fra nedsættelse af vejafgiften
|
L 23 - spørgsmål 3
|
Spm., om Danmark med nedsættelse af dieselafgiften kommer på samme niveau som Tyskland
|
L 23 - spørgsmål 4
|
Spm. om, hvilke dele af lovforslaget der ikke er en del af aftalen om Deludmøntning af Grøn Fond af 15. april 2024
|
L 23 - spørgsmål 5
|
MFU spm., om forhøjelsen med 52 øre er inklusive indekseringen af energiafgiften, der følger af 2009-skattereformen ”Forårspakke 2.0”
|
L 23 - spørgsmål 6
|
MFU spm. om det forventede skatteprovenu fra vejafgiften i hvert af årene 2025-2028 efter en nedsættelse af vejafgiftssatserne som foreslået i L 23
|
L 23 - spørgsmål 7
|
MFU spm. om, at alle danske lastbiler når at blive indplaceret i Motorregisteret efter køretøjets CO2-emissionsklasse, inden vejafgifter foreslået i L 23 træder i kraft 1. januar 2025
|
L 23 - spørgsmål 8
|
MFU spm. om fordelingen af køretøjer i de fem CO2-emissionsklasser og tre vægtklasser opgjort i både antal og procent, som p.t. er lagt ind i Motorregisteret
|
L 23 - spørgsmål 9
|
MFU spm. om, hvad sanktionen er, hvis vognmanden kommer til at indtaste en for lav vægtklasse, så der betales for lav vejafgiftssats
|