ERU alm. del - svar på spm. 229 om, hvilke forhold, der er afgørende for en gennemsnitsforbrugers opfattelse af, om det er en onlinemarkedsplads eller en anden, der leverer et produkt, som udbydes til salg på en onlinemarkedsplads
ERU alm. del - 2. foreløbigt svar på spm. 229 om, hvilke forhold, der er afgørende for en gennemsnitsforbrugers opfattelse af, om det er en onlinemarkedsplads eller en anden, der leverer et produkt, som udbydes til salg på en onlinemarkedsplads
ERU alm. del - foreløbigt svar på spm. 229 om, hvilke forhold, der er afgørende for en gennemsnitsforbrugers opfattelse af, om det er en onlinemarkedsplads eller en anden, der leverer et produkt, som udbydes til salg på en onlinemarkedsplads
Spm. om, hvilke forhold, der er afgørende for en gennemsnitsforbrugers opfattelse af, om det er en onlinemarkedsplads eller en anden, der leverer et produkt, som udbydes til salg på en onlinemarkedsplads