§ 20-spørgsmål S 319 Om en eventuel evaluering af den socialpædagogiske støtte (SPS) på de videregående uddannelser.

Til: Uddannelses- og forskningsminister Jesper Petersen (S)
Dato: 14-12-2021
Samling: 2021-22
Status: Besvaret, endeligt

Om § 20-spørgsmålet

Sagsgang:
Anmeldelse 14-12-2021
Endelig besvarelse 21-12-2021
Spørgsmålets ordlyd:
Er ministeren enig i, at en eventuel evaluering af den socialpædagogiske støtte (SPS) på de videregående uddannelser bør se på, hvilke konsekvenser det har, at SPS til studerende med psykiske/neurologiske funktionsnedsættelser er organiseret forskelligt på henholdsvis universiteter og professionshøjskoler og erhvervsakademier?
Skriftlig begrundelse:
Ingen.

Endeligt svar

Dokumentdato: 21-12-2021
Modtaget: 21-12-2021
Omdelt: 21-12-2021

Svar på spm. nr. S 319: Er ministeren enig i, at en eventuel evaluering af den socialpædagogiske støtte (SPS) på de videregående uddannelser bør se på, hvilke konsekvenser det har, at SPS til studerende med psykiske/neurologiske funktionsnedsættelser er organiseret forskelligt på henholdsvis universiteter og professionshøjskoler og erhvervsakademier?

Svar på spm. nr. S 319 (pdf-version)
Html-version

§ 20-spørgsmål

Dokumentdato: 14-12-2021
Modtaget: 14-12-2021
Omdelt: 14-12-2021

Er ministeren enig i, at en eventuel evaluering af den socialpædagogiske støtte (SPS) på de videregående uddannelser bør se på, hvilke konsekvenser det har, at SPS til studerende med psykiske/neurologiske funktionsnedsættelser er organiseret forskelligt på henholdsvis universiteter og professionshøjskoler og erhvervsakademier?

Er ministeren enig i, at en eventuel evaluering af den socialpædagogiske støtte (SPS) på de videregående uddannelser bør se på, hvilke konsekvenser det har, at SPS til studerende med psykiske/neurologiske funktionsnedsættelser er organiseret forskelligt på henholdsvis universiteter og professionshøjskoler og erhvervsakademier? (pdf-version)
Html-version