Børne- og Undervisningsudvalget (BUU) Alm. del

Samling: 2020-21

Samrådsspørgsmål N

Vil ministeren redegøre for sin holdning til resultaterne af den nye TIMSS 2019-undersøgelse af danske 4. klasseselevers færdigheder i matematik og natur/teknologi, og herunder oplyse om ministeren vil overveje sin holdning til skoledagens længde i lyset af, at den nye TIMSS-undersøgelse viser, at danske elevers færdigheder ikke er forbedret, men at færdighederne i matematik tværtimod er markant forværret efter indførslen af de længere skoledage?
Dato: 08-12-2020
Status: Besvaret
Emne: folkeskolen
Afholdelse af samrådet: Børne- og Undervisningsudvalget 04-03-2021 kl. 10:15

Filer

Dokumentdato: 08-12-2020
Modtaget: 08-12-2020
Omdelt: 08-12-2020

Samrådsspm. om resultaterne af den nye TIMSS 2019-undersøgelse af danske 4. klasseselevers færdigheder i matematik og natur/teknologi, til børne- og undervisningsministeren

Samrådsspørgsmål (pdf-version)
Html-version