Beskæftigelsesudvalget (BEU) Alm. del

Samling: 2020-21

Spørgsmål 221

Med henvisning til artiklen »E-post på skæve tidspunkter: - I grelle tilfælde kan jeg bruge to ugers medicin på en weekend« på www.TV2fyn.dk den 19. januar, bedes ministeren besvare følgende spørgsmål: • Hvilke regler foreligger for praksis for udsendelse af digital post fra offentlige myndigheder til syge, udsatte eller arbejdsløse borgere? • Hvad er årsagen til, at der udsendes digital post fra offentlige myndigheder udenfor hverdagene, hvor fx udsatte borgere ikke kan få støtte og vejledning fra deres kontaktperson? • Hvilke initiativer vil ministeren iværksætte for at sikre, at syge, udsatte eller arbejdsløse borgere ikke modtager digital post fra offentlige myndigheder udenfor hverdagene?
Dato: 25-01-2021
Status: Endeligt besvaret
Emne: arbejdsmarkedspolitik og beskæftigelsespolitik

Endeligt svar

Dokumentdato: 11-02-2021
Modtaget: 11-02-2021
Omdelt: 12-02-2021

BEU alm. del - svar på spm. 221 om udsendelse af digital post fra offentlige myndigheder til syge, udsatte eller arbejdsløse borgere, fra finansministeren

Svar på BEU spm. 221 (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 25-01-2021
Modtaget: 25-01-2021
Omdelt: 25-01-2021

Spm. om udsendelse af digital post fra offentlige myndigheder til syge, udsatte eller arbejdsløse borgere, til finansministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version