Udlændinge- og Integrationsudvalget (UUI) Alm. del

Samling: 2019-20

Spørgsmål 3

Giver artiklen og indslaget ”Fejl hos tolkefirma: Afslag på asyl sendt til den forkerte asylansøger” Udlændingestyrelsen anledning til at indføre skærpede procedurer, så meddelelser om asyl eller afslag herpå ikke sendes til forkerte asylansøgere, og så følsomme personoplysninger ikke havner i forkerte hænder (Radio 24syv, 1. oktober 2019: https://www.24syv.dk/udvalgte-nyhedshistorier/fejl-hos-tolkefirma-afslag-paa-asyl-sendt-til-den-forkerte-asylansoeger)?
Dato: 03-10-2019
Status: Endeligt besvaret
Emne: ophold og visum
Dokumentdato: 31-10-2019
Modtaget: 31-10-2019
Omdelt: 31-10-2019

UUI alm. del - svar på spm. 3 om artiklen og indslaget ”Fejl hos tolkefirma: Afslag på asyl sendt til den forkerte asylansøger” giver Udlændingestyrelsen anledning til at indføre skærpede procedurer, så meddelelser om asyl eller afslag herpå ikke sendes til forkerte asylansøgere, og så følsomme personoplysninger ikke havner i forkerte hænder, fra udlændinge- og integrationsministeren

UUI alm. del - svar på spm. 3 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 03-10-2019
Modtaget: 03-10-2019
Omdelt: 03-10-2019

Spm. om artiklen og indslaget ”Fejl hos tolkefirma: Afslag på asyl sendt til den forkerte asylansøger” giver Udlændingestyrelsen anledning til at indføre skærpede procedurer, så meddelelser om asyl eller afslag herpå ikke sendes til forkerte asylansøgere, og så følsomme personoplysninger ikke havner i forkerte hænder, til udlændinge- og integrationsministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version