Transportudvalget (TRU) Alm. del

Samling: 2019-20

Spørgsmål 750

Vil ministeren redegøre for, om der i kontrakten med Arriva – som står for at skulle overtage operatøransvaret på Svendborgbanen fra K21 i december 2021 – er taget højde for, at operatøren kan risikere at stå i en situation, hvor der vil være store udgifter til indsættelse af togbusser som følge af signalfejl?
Dato: 18-09-2020
Status: Endeligt besvaret
Emne: jernbaneinfrastruktur

Endeligt svar

Dokumentdato: 02-11-2020
Modtaget: 02-11-2020
Omdelt: 02-11-2020

TRU alm. del - svar på spm. 750 om der i kontrakten med Arriva – som står for at skulle overtage operatøransvaret på Svendborgbanen fra K21 i december 2021 – er taget højde for, at operatøren kan risikere at stå i en situation, hvor der vil være store udgifter til indsættelse af togbusser som følge af signalfejl , fra transportministeren

Svar på TRU spm. 750 (pdf-version)
Html-version

Foreløbigt svar

Dokumentdato: 16-10-2020
Modtaget: 16-10-2020
Omdelt: 16-10-2020

TRU alm. del - foreløbigt svar på spm. 750 om der i kontrakten med Arriva – som står for at skulle overtage operatøransvaret på Svendborgbanen fra K21 i december 2021 – er taget højde for, at operatøren kan risikere at stå i en situation, hvor der vil være store udgifter til indsættelse af togbusser som følge af signalfejl , fra transportministeren

Foreløbigt svar på TRU spm. 750 (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 18-09-2020
Modtaget: 18-09-2020
Omdelt: 18-09-2020

Spm. om der i kontrakten med Arriva – som står for at skulle overtage operatøransvaret på Svendborgbanen fra K21 i december 2021 – er taget højde for, at operatøren kan risikere at stå i en situation, hvor der vil være store udgifter til indsættelse af togbusser som følge af signalfejl , til transportministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version