Erhvervsudvalget (ERU) Alm. del

Samling: 2019-20

Spørgsmål 90

Ministeren oplyser i sin besvarelse af 30. januar 2020 af ERU alm. del – spørgsmål 64, at vi befinder os i en relativ ny situation i forhold til markedsføring af kosmetisk kirurgi gennem influencers, og at Styrelsen for Patientsikkerhed er ved at afdække, om de nuværende regler er tilstrækkelige. Ministeren bedes redegøre for den igangværende proces i Styrelsen for Patientsikkerhed, herunder hvilke rammer og opdrag styrelsen har fået for undersøgelsen, hvornår styrelsens arbejde forventes afsluttet, og om min ministeren vil holde udvalget orienteret om resultaterne af styrelsens undersøgelse.
Dato: 30-01-2020
Status: Endeligt besvaret
Emne: erhvervsdrivende virksomhed

Supplerende svar

Dokumentdato: 18-09-2020
Modtaget: 18-09-2020
Omdelt: 18-09-2020

ERU alm. del - supplerende svar på spm. 90 om markedsføring af kosmetisk kirurgi gennem influencers, fra sundheds- og ældreministeren

Brev til Folketingetes Erhvervsudvalg (pdf-version)
Html-version
ERU alm. del - svar på spm. 64 (pdf-version)
Html-version
ERU alm. del - svar på spm. 90 (pdf-version)
Html-version

Endeligt svar

Dokumentdato: 26-02-2020
Modtaget: 26-02-2020
Omdelt: 26-02-2020

ERU alm. del - svar på spm. 90 om markedsføring af kosmetisk kirurgi gennem influencers, fra sundheds- og ældreministeren

Svar på spm. 90 (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 30-01-2020
Modtaget: 30-01-2020
Omdelt: 30-01-2020

Spm. om markedsføring af kosmetisk kirurgi gennem influencers, til sundheds- og ældreministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version