Udlændinge- og Integrationsudvalget (UUI) Alm. del

Samling: 2018-19 (1. samling)

Spørgsmål 386

Det fremgår af svar på UUI alm. del – spm. 248, at ”kvalitet” ved tolkeudbuddet blev vægtet med 70 procent, mens ”pris” blev vægtet med 30 procent. Kan ministeren bekræfte, at der i ”kvalitet” indgår flere komponenter såsom implementering, leverancesikkerhed, bookingsystem og software til teletolkning, og at kvaliteten af tolkenes kompetencer kun indgår som en af flere komponenter? I givet fald ønskes oplyst, med hvilken vægt kvaliteten af tolkenes kompetencer har indgået ved vurderingen af modtagne tilbud i forbindelse med udbuddet?
Dato: 04-02-2019
Status: Endeligt besvaret
Emne: flygtninge og asylansøgere, indvandrere og integration

Endeligt svar

Dokumentdato: 04-03-2019
Modtaget: 04-03-2019
Omdelt: 04-03-2019

UUI alm. del - svar på spm. 386 om ministeren kan bekræfte, at der i ”kvalitet” indgår flere komponenter såsom implementering, leverancesikkerhed, bookingsystem og software til teletolkning, og at kvaliteten af tolkenes kompetencer kun indgår som en af flere komponenter, fra justitsministeren

Besvarelse 386 (Alm. del) UUI (pdf-version)
Html-version
Besvarelse 384 (Alm. del) UUI (pdf-version)
Html-version
Besvarelse 385 (Alm. del) UUI (pdf-version)
Html-version
Besvarelse 387 (Alm. del) UUI (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 04-02-2019
Modtaget: 04-02-2019
Omdelt: 04-02-2019

Spm. om ministeren kan bekræfte, at der i ”kvalitet” indgår flere komponenter såsom implementering, leverancesikkerhed, bookingsystem og software til teletolkning, og at kvaliteten af tolkenes kompetencer kun indgår som en af flere komponenter, til justitsministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version