Undervisningsudvalget (UNU) Alm. del

Samling: 2018-19 (1. samling)

Spørgsmål 198

Hvordan kan ministeren mene, at konklusionerne i den første og anden rapport er de samme, jf. Berlingske Tidende 24/12-18: ”Ministerium blev advaret mod sprogbrug i analyse om tredjegenerationsindvandrere” samtidig med, at ministeriet i ministeriet pressemeddelelse af 9/1-19 medgiver metodiske fejl (anvendelse af første-, anden- og tredjegenerationsbegrebet og sammenligningen af ikke-sammenlignelige grupper)?
Dato: 17-01-2019
Status: Endeligt besvaret
Emne: folkeskolen

Endeligt svar

Dokumentdato: 01-02-2019
Modtaget: 01-02-2019
Omdelt: 01-02-2019

UNU alm. del - svar på spm. 198 om, hvordan ministeren kan mene, at konklusionerne i den første og anden rapport er de samme, fra undervisningsministeren

MIN- UNU alm. del - spm (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 17-01-2019
Modtaget: 17-01-2019
Omdelt: 17-01-2019

Spm. om, hvordan ministeren kan mene, at konklusionerne i den første og anden rapport er de samme, til undervisningsministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version